Ik zal me even voorstellen

Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Een aantal jaar geleden heb ik al eens een poging gedaan om een blog te beginnen. Ik moest er alleen op dat moment een thema aan vast knopen van mijzelf. Onzin natuurlijk, maar zo voelde dat. Dat ging natuurlijk nooit werken en na een aantal weken strandde de blog.

Toch bleef er altijd een stemmetje in mijn hoofd zeggen dat ik graag een blog zou willen beginnen. Alleen waar zou het over moeten gaan? Dat vroeg ik mij elke keer weer af. Uiteindelijk besloot ik dat er helemaal geen thema aan vast hoeft te zitten. Ik ga schrijven over dingen die mij blij maken, maar ook misschien wel boos of verdrietig. Op deze manier kan ik mijn enthousiasme en onvrede delen met andere mensen. Ook heb ik een youtube kanaal waar ik al een aantal vlogs op heb staan. Hier zal je dus ook af en toe een video op terug kunnen zien. Op dit moment knoop ik me niet vast aan dagen of tijden waarop er een artikel of video online komt.

Zo nu weet je een beetje wat mijn blog inhoudt, of misschien juist niet haha. Nu zal ik echt beginnen met even iets kort over mezelf te vertellen, zodat je ook weet wie er dan achter deze artikelen zit die je hier kunt lezen.

Mijn naam is Amber, ik ben 20 jaar en woon samen met mijn vriend in Groningen. Mijn vriend heeft kinderen uit een vorige relatie van wie ik op dit moment de bonus moeder ben (ja zo zeggen wij dat hier in huis šŸ™‚ ). Ik studeer op dit moment aan de Hanzehogeschool Groningen, om uiteindelijk werkzaam te kunnen zijn in de bank- en verzekeringswereld. Ik hou van fotograferen, kletsen, sporten en leuke dingen doen met mijn vriendinnen of gezin. Dit is Amber in het kort, wie weet kom je nog veel meer over mij te weten tijdens het lezen van mijn blog. Veel lees plezier!IMG_5566

Plaats een reactie